Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Earlier
  2. INTRODUCERE 1. SCOPUL SI IMPORTANTA: - Functia de helper pe serverul nostru este una dintre cele mai importante și valoroase funcții în comunitatea noastră. Helperii sunt fundamentali pentru crearea unei experiențe plăcute și constructive pentru toți jucătorii, indiferent dacă sunt noi pe server sau veterani cu experiență. 2. ATRIBUȚII SI RESPONSABILITATI: - Ca helper, veți fi parte integrantă a echipei noastre administrative și veți avea privilegiul de a fi la prima linie în ceea ce privește oferirea de suport, informații și asistență jucătorilor. Rolul vostru principal este să facilitați o atmosferă prietenoasă și să ajutați la rezolvarea oricăror probleme sau întrebări pe care le-ar putea avea membrii comunității noastre. - Helperii sunt îndemnați să ofere răspunsuri prompte și să fie disponibili pentru a asista jucătorii atunci când aceștia au nevoie de ajutor sau întâmpină probleme în timpul jocului. ATRIBUȚII SI RESPONSABILITATI 1. ASISTENȚA, INFORMARE, EDUCAȚIE: - Helperii trebuie să fie disponibili pentru a răspunde la întrebările și solicitările jucătorilor cu promptitudine și într-un mod clar si sigur. - Helperii trebuie să ofere suport pentru rezolvarea problemelor tehnice minore cu care se confruntă jucătorii, precum probleme de conexiune sau erori în joc. - Helperii trebuie să intervină în mod pașnic și imparțial pentru a rezolva conflictele și disputele dintre jucători, încurajând o comunicare constructivă și găsind soluții care să mențină o atmosferă plăcută pe server. - Helperii trebuie sa fie mereu informați cu actualizările / update care apar pe server. - Să aveți mereu dovezi pentru corectarea răspunsurilor in caz de POST. - Verificați GHIDUL helperilor pentru a prezenta jucătorilor informațiile clare si corecte. 2. COOPERAREA CU ADMINII: - Dacă întâmpinați probleme sau situații care vă depășesc competențele dumneavoastra sau care necesită intervenția unui membru staff ( Admin ), helperii trebuie să raporteze rapid și precis aceste probleme pentru a fi rezolvate în mod corespunzător. - Helperii și adminii trebuie să colaboreze strâns în rezolvarea problemelor și situațiilor conflictuale care afectează jocul sau atmosfera serverului, punând întotdeauna interesul comunității în prim-plan. - Helperii trebuie să respecte ierarhia și autoritatea membrilor echipei administrative, urmând indicațiile și instrucțiunile acestora în mod prompt și fără ezitare. (Nerespectarea duce la HW). - Helperii sunt responsabili să raporteze orice incidente sau abateri de la regulile serverului observate în timpul interacțiunilor cu jucătorii, furnizând adminilor informațiile necesare pentru investigație și intervenție. 3. INFORMAȚII PENTRU SISTEMUL DE SANCTIONARE/UP: - Up-urile nu se iau săptămânal, acestea se oferă chiar lunar după numărul de persoane ajutate. ( Stresare Manager pentru UP = HW) - Helperii care nu o sa aibă minim 15 ore jucate intr-o săptămâna, fără sa aibă o învoire, vor fi scoși din funcție. ( Sancțiunile au loc la ședință) 4. CONFIDENTIALITATEA IN STAFF: - În cadrul echipei de staff, helperii trebuie să respecte confidențialitatea informațiilor și discuțiilor interne, inclusiv rapoartele și discuțiile privind situațiile delicate sau incidentele de pe server. (Nerespectarea duce la REMOVE) -Helperii sunt îndemnați să raporteze orice încălcare a confidențialității sau incidente de securitate observate sau suspectate, pentru a permite administrației să ia măsurile adecvate în vederea protejării integrității datelor și a informațiilor personale ale comunității. (Nerespectarea duce la REMOVE) PROCESUL DE SELECTIE / OBȚINEREA FUNCȚIEI HELPER 1. CERINȚE / ELIGIBILITATE: - Pentru a aplica pentru funcția de helper, candidații trebuie să aibă vârsta minimă de 15 ani. (Nerespectarea duce la RESPINS) - Este obligatoriu ca aplicanții să aibă o experiență anterioară semnificativă pe server și să demonstreze cunoștințe solide despre regulile și sistemele acestuia. (Nerespectarea duce la RESPINS) - Candidații trebuie să posede abilități excelente de comunicare verbală și scrisă, pentru a putea interacționa eficient cu jucătorii și cu ceilalți membri ai echipei administrative. (Nerespectarea duce la RESPINS) - Candidații trebuie să fie dispuși să își dedice timpul și resursele necesare pentru a îndeplini responsabilitățile funcției de helper și să fie angajați să contribuie activ la dezvoltarea și bunăstarea serverului. ( Conștienți ca trebuie sa îndepliniți minim 15 ore pe săptămâna, și minim 150 n-uri - Minim 10 ore pe server. (Nerespectarea duce la RESPINS) - Numele contului trebuie să fie decent. (Nerespectarea duce la RESPINS) - Adresa de email valida, serioasa pentru a evita eventualele probleme. (Nerespectarea duce la RESPINS) Persoanele care stresează Managerul Helperii pentru verificarea aplicației primește direct RESPINS. Întrebările de tip: Când se deschid Aplicațiile? De ce nu am fost acceptat.. etc se sancționează cu INTERDICTIE STAFF 30 ZILE. Daca ați fost respinși la aplicație, puteți face o noua cerere la 2 zile distanta de la ultima aplicație. (Sancțiune INTERDICTIE STAFF 30 ZILE.) Tipul pentru a susține testul helper este de 48 ore. INFORMAȚII COMENZI 1. COMENZILE UTILE PENTRU VOI: - Comanda [/hc] - Helper Chat - Comanda [/nre] - Răspunde la întrebare, răspunsul fiind vizibil tuturor jucătorilor. - Comanda [/nr] - Răspunde la întrebare, răspunsul fiind vizibil jucătorului / helperilor si adminilor. - Comanda [/o] - Pui anunț pe server. - Comanda [/pm] - Trimiți un mesaj privat. - Comanda [/helps] - Vezi intrebarile active. - Comanda [/hduty] - Te pui la datorie. - Comanda [/ndelete] - Ștergi întrebarea. - Comanda [/nskip] - Sari peste o intrebare. - Comanda [/nmute] - Oferi unui jucător MUTE la [/n]. - Comanda [/re] - Corectezi un răspuns greșit. - Comanda [/deletead] - Ștergi un anunț. - Comanda [/spec] - Te pui spectator pe un jucător. [Daca se face fără motiv HW] - Comanda [/slap] - Pălmuiești un jucător. [Daca se face fără motiv HW] LUCRURI INTERZISE / SANCȚIUNI 1. LIMBAJ: - Este strict interzis limbajul vulgar / jignitor fata de colegi / playeri. [ Sancțiune HW prima abatere, next REMOVE]. - Limbajul prin semne ... etc, este strict interzis. [ Sancțiune HW prima abatere, next REMOVE]. - Încearcă să folosești un limbaj clar și accesibil pentru toți jucătorii, evitând termeni tehnici sau jargon care ar putea să nu fie familiarizați cu ei. - Dacă apar conflicte sau situații tensionate, încearcă să calmezi spiritele și să rezolvi problema cu tact și diplomatie, evitând escaladarea tensiunilor prin folosirea unui limbaj agresiv sau provocator deoarece duce la HW. 2. COMPORTAMENT PE SERVER: - Nu aveți voie sa va folosiți de funcție pentru a primi anumite avantaje, bani, bunuri. ( Sancțiune REMOVE ) - Nu aveți voie sa faceți DM / DB pe playeri / colegi. ( Sancțiune HW) - Nu aveți voie sa creați certuri pe chat-uri. ( Sancțiune HW) - Nu aveți voie sa stresați la cap responsabili pentru a primi Up. ( Sancțiune HW) - Nu aveți voie cu moduri interzise, cheats-uri, etc. ( Sancțiune REMOVE + BAN ) - Este strict interzis sa luați la mișto un membru al acestei comunități, sunteți helperi si ajutați comunitatea, nu sa va lăudați sau luați la mișto un alt player. ( Sancțiune HW) - Este strict interzisa aroganta fata de alt helper sau oricare player. ( Sancțiune AV, la acumularea a 2AV se obține HW, 2 AV fiind echivalentul a 1 HW.) - Nu aveți voie sa comentați la adminii superiori. ( Sancțiune HW) - Nu aveți voie sa va comportați imatur. ( Sancțiune HW) Pentru intrebarile despre cine este cineva. Exemplu: Cine este Wizz0ard? Cine este Iulian25? SA SE RASPUNDA CU /NDELETE Poti cauta chiar tu pe [/panel]. /NDELETE sa fie care da /nr sau /nre HELPER WARN Cand sunteti intrebati cand a fost deschis server-ul raspundeti asa: Server-ul a fost deschis pe data de 05 august 2022. Cine o sa puna o alta data o sa fie sanctionat cu Helper Warn. 3. RASPUNSURI PE [/N]: - Răspunsul greșit se sancționează cu HW - Răspunsurile incomplete se sancționează cu HW, daca imediat după nu se corectează cu [/re]. - Răspunsurile greșit gramaticale se sancționează cu AV, la acumularea a 2AV se obține HW, 2 AV fiind echivalentul a 1 HW. - Nu aveți voie sa vă puneți întrebări singuri pentru a obține un număr mare de puncte. ( Sancțiune REMOVE ) - Răspunsurile trebuie să fie clare, ușor de înțeles și să se concentreze pe esențial pentru a evita confuziile și interpretările greșite. - Daca primiti intrebari care contin un limbaj vulgar oferiti [/ndelete]. Cine se abate de la aceasta regula o sa primeasca HW. . 4. EXPLICARE SANCȚIUNI: - HW = Helper Warn - AV = Avertisment Verbal HW - Se pot acumula maxim 3, la 3/3 se oferă REMOVE. AV - Se pot acumula maxim 2, la 2/2 se oferă HW CERERI INACTIVITATE / SEDINTE 1. CERERI INACTIVITATE: - Cererile de inactivitate sunt un mecanism important în gestionarea echipei de staff, permițând membrilor să își ia pauze temporare sau să se retragă temporar din funcții din motive personale sau circumstanțiale. Drept aceea aveți dreptul la 1 cerere de inactivitate la 30 zile. Nerespectarea timpului intre cereri se sancționează cu HW. 2. ȘEDINȚE STAFF: - Ședința poate oferi oportunitatea pentru a identifica și soluționa conflictele interne sau pentru a promova colaborarea între membrii echipei de staff, verificarea activității dar si promovarea persoanelor daca este cazul. Ședința se anunța de către MANAGERUL HELPERI. Raport de activitate săptămânal (obligatoriu ) Helper 1: (25 ore săptămânale/ 150 n-uri obligatorii) și 5 evenimente manuale. Helper 2: (15 ore săptămânale / 100 de n-uri obligatorii și 3 evenimente automate . Helper 3 : (10 ore săptămânale/ 75 de n-uri și 2 evenimente manuale pe zi . Astfel daca una din toate aceste obligații nu este completata la finalul săptămânii se sancționează Cu Helper pe motiv : Raport incomplet . !! Nota de astăzi ședințele cu membrii staff se vor desfășura în fiecare Sâmbătă ! De către un admin 6+. < Nota > odată având sancțiune un helper acea sancțiune i se v-a revocă\retrage de către un membru superior la ședința având astfel raportul complet . < Nota > odată având sancțiune un helper acea sancțiune se v-a revoca\retrage de către un membru superior la ședința având astfel raportul complet .
  3. Reguli & informatii pentru factiuni Regulile liderilor se aplica si subliderilor, liderul are datoria de a instiinta subliderul cu referire la aceste reguli. Liderul raspunde de orice actiune (ex.: /invite, FW) gresita pe care subliderul o face. Reguli demitere - se poate scoate un membru din factiune doar daca a incalcat regulamentul general sau regulamentul intern al factiunii. Daca a facut DM / injurat / incalcat regulamentul serverului in orice fel, chiar daca acesta a avut sau nu a avut vechime in factiune, se poate scoate din factiune sau i se poate acorda faction warn (FW), in functie de situatie. ex. de greseli interioare: /news scris gresit, acordare unui wanted gresit, arestarea unui robber, acordarea licentelor fara teste, neprezentare la WAR, neprezentare la sedinta, cearta cu un membru din factiune, spam pe chatul factiunii (repetarea unui mesaj de minim 3 ori), ironizarea factiunii, raport de activitate incomplet Se poate scoate un membru din factiune de la rank 2 fara fp doar daca acesta are raportul complet , daca nu il are acesta va fii demis cu fp-uri Sub nicio forma nu se scoate fara faction punish daca acesta are rank 1. - Se scoate un membru cu 40 faction punish daca are mai mult de rank 1 in factiune, dar doar daca a incalcat reguli clare din regulament, sau daca are mai mult de rank 1 si a incalcat regulile serverului in mod intentionat sau neintentionat (ex.: a facut DM, a injurat, a dat /news total aiurea, etc.). - Pentru orice demitere (/uninvite) este nevoie de un motiv clar si de dovezi existente, in cazul unei plangeri. Daca liderul nu aduce nicio dovada, acesta o sa fie sanctionat. - Playerii banati pot fi demisi doar dupa 3 zile de la primirea banului, pentru inactivitate. Daca aveau mai mult de rank 1 in factiune in momentul banului vor fi demisi fara FP, daca aveau rank 1 in momentul primirii banului vor fi demisi cu FP. Motivul de demitere va fi 'banat', nu 'inactiv', 'inactivitate' sau altceva. - Playerii banati care fac cerere de demisie vor primi uninvite cu motivul 'banat'. - In cazul in care un membru primeste ban, ii oferiti Uninvite fara FP, indiferent de zile. - Playerii ce au incalcat regulamentul inainte de a primi ban, se pot sanctiona chiar daca sunt banati. In cazul in care acumuleaza 3/3 FW's, se demit pe motivul: "3/3 / Banned". Playerii care fac parte din mafii si sunt banati pentru cheats nu sunt sanctionati. - Nu se sanctioneaza membrii cu AV (avertisment verbal) pentru incalcari clare din regulament. ex.: DM, wanted dat fara dovezi, insulte. Se sanctioneaza cu FW/demitere, avertismentul verbal este pentru greseli foarte mici si trebuie dat doar in cazuri foarte rare (gen pentru limbaj nu foarte grav, ex. 'noobul dreaq'), sau pentru comportament (ex.: a blocat Pay'N'Spray-ul). - Atunci cand factiunea nu are lider, subliderul nu are voie sa sanctioneze membrii, se aplica regula din regulament server. - Cei care fac parte dintr-o factiune dar incalca regulile serverului doar pentru a fi demisi / pentru a da /quitgroup or sa fie sanctionati de catre un admin. La fel se procedeaza si in cazul celor care incalca regulile cand nu au un lider la factiune. - Cand este ales un lider nou, jucatorii care sunt banati se pot demite pe motivul: "/ Banned", fara FP indiferent de zile. - Cand este ales un lider nou, FW-urile membrilor care erau in factiune nu vor fi scose. - Un lider are timp maxim 24 de ore sa demita un jucator care a pus demisia. In caz contrar este sanctionat cu lider warn. - cand cineva iese dintr-o factiune (indiferent cum), nu mai poate intra in aceasi factiune pentru minim 7 zile. Regula asta se aplica doar daca erati lider cand acel membru a iesit din factiune. - Cand este ales un lider nou acesta nu poate da WIPE. [Mafii] Regulile de mai sus legate de demiterea playerilor banati nu se aplica pentru mafii, doar daca are rank 6. Reguli pentru mafii: - cererile de demisie ale playerilor banati vor fi respinse. se va astepta pana cand vor primi uninvite dupa 3 zile de la lider. - nu aveti voie sa demiteti in timpul war-urilor, chiar daca acestia au cerere de demisie. Reguli forum / panel - doar liderul este in masura sa ia o decizie in legatura cu un membru, asa ca e de preferat sa raspunda doar el in topicul unde se fac plangerile catre membri & topicul de aplicatii. - cand e ales un lider nou, reclamatiile ce sunt deja deschise dinainte sa fie noul lider, impotriva membrilor, se pot inchide daca au o vechime de maxim 3 zile. Cele mai vechi de 3 zile pot fi inchise pe motiv de "Lider nou." - o reclamatie se face unui membru in primele 24 de ore. Daca nu este ceva foarte grav si reclamatia e facuta dupa cele 24 de ore de cand s-a incalcat regula, reclamatia poate fi respinsa. - liderii au la dispozitie 24 de ore sa raspunda la o reclamatie, dar trebuie sa incerce sa raspunda in mai putin de 48 ore; liderii ce nu raspund la reclamatii in 24 de ore vor fi sanctionati. - liderul raspunde la toate reclamatiile facute impotriva unui sublider. Subliderul nu are voie sa-si inchida singur reclamatiile. - membrii ce insulta in reclamatiile din cadrul factiunii pot fi sanctionati de catre lider. Si cei care insulta in dovezile postate (ex. titlu video) pot fi sanctionati. - cei care fac parte dintr-o factiune si primesc sau ofera bani / bunuri pentru a evita o reclamatie facuta impotriva lor in panel o sa fie sanctionati cu FW si warn de la un admin. - daca dovezile privind limbajul/dm/incalcarea regulamentului sunt intr-un interval scurt de timp (maxim 20 de minute), se acorda o singura sanctiune. - pentru limbaj vulgar, daca sunt 2 reclamatii cu dovezi in interval de 20 minute, se acorda un singur fw. - pentru jigniri/insulte, se acorda un singur AV daca dovezile sunt in interval de 20 de minute. - pentru Deathmatch, daca in decursul a 20 de minute au fost omorati 2 jucatori, se acorda un singur FW. (In cazul mafiilor, un singur AV). - omoararea a minim 3 jucatori, intr-un interval de maxim 20 de minute, este considerat Deathmatch excesiv si se sanctioneaza cu uninvite. - limbajul vulgar, adresat mai multor jucatori intr-un interval de timp foarte scurt, este sanctionat direct cu uninvite. - daca sunt 2 reclamatii pe aceeasi greseala, cu dovezi in intervalul de 20 de minute, se aplica sanctiunea cea mai mare (Ex: pentru jigniri primea AV, pentru limbaj vulgar FW, deci un singur FW). - in cazul in care face si Deathmatch si foloseste limbaj vulgar, se pot acorda 2 sanctiuni deoarece sunt 2 greseli diferite. Nu se tine cont de intervalul maxim. - greselile mai vechi facute de catre lider, descoperite mai tarziu, se sanctioneaza doar daca n-a trecut prea mult timp. In functie de gravitatea greselii, o greseala poate fi iertata daca au trecut prea multe zile. - daca un player are uninvite in "Faction history" pentru abuz de functie la un anumit tip de factiune, acesta nu mai poate fi acceptat in acelasi tip de factiune timp de 4 luni. Spre ex. daca acesta primeste uninvite in Police Department Los Santos pentru abuz de functie, acesta nu mai poate intra in niciun departament timp de 30 zile.. - daca este banat si este reclamat pentru ceva ce a comis inainte de ban, atunci se sanctioneaza conform regulamentului. - amenda acordata unui membru poate fi de maxim $50.000.000. - un AV dat unui membru nu expira iar la 2 av-uri se calculeaza ca fiind un fw. Reguli recrutari - Un lider este obligat sa recruteze cel putin un membru intr-un interval de 3 zile daca are cel putin 5 locuri libere in factiune. - Daca sunt mai mult de 10 locuri, liderul e obligat sa accepte orice aplicatie, daca nu exista un motiv grav de a o respinge. Spre ex. daca un lider are 20 membri din 25, acesta este obligat sa accepte cel putin 1 membru in cel mult 3 zile, altfel o sa fie sanctionat. Regula se aplica dupa cel putin 5 zile de vechime pentru liderii noi. - Daca liderul este inactiv o perioada, subliderul trebuie sa recruteze in locul sau. - Cei care au in "Last punish" ban pentru 'cheats' nu pot fi acceptati in mafii / departamente de politie / hitmani. De ex. daca apare in aplicatie ca acesta are la motiv ban "cheats (aimbot)" la "Last punish", acesta nu poate fi acceptat in factiune. - Nu se accepta in factiune indiferent ce fel de cheats (cod) are la motivul banului. De ex. cheats (aimbot), cheats (teleport-hack), cheats (speed-hack) s.a.m.d. Reguli teste de intrare in factiune Dupa ce sunteti acceptati intr-o factiune trebuie sa sustineti un test cu intrebari legate in principal de regulamentul intern/general al factiunii. Testele care se dau pentru a intra in factiune trebuiesc sa fie cat mai complexe, sa contina cel putin 15 intrebari. Testele sunt obligatorii inainte de /invite, liderul are datoria de a se asigura ca cei care intra in factiune sunt testati. Alte reguli -Sunteti obligati sa puneti anunturi de recrutare folosind comanda [/anno] de cel putin 25 de ori pe zi daca in factiune sunt mai putin de 10 membri in total. -Un lider trebuie sa stea minim 30 de zile cu functia obtinuta iar daca renunta inainte de acest termen acesta va primi 150 faction punish. Inainte de a aplica pentru aceasta functie, gandeste-te de 2 ori inainte, pentru ca daca renunti repede, pe langa FP-ul primit, sansele tale pe viitor la o astfel de functie devin inexistente. Nu ne plac liderii care renunta repede, ne incurca si pe noi, incurca si o factiune intreaga. Aici este inclusa si situatia in care iti este luata functia dupa mai putin de 60 de zile din diferite motive (incalcari din regulament, inactivitate mare, etc.). Liderii cu mai multe cereri de inactivitate pot primi uninvite cu 150FP si daca au 30 zile in factiune. Ex: daca un lider are 31 zile in factiune si are cereri de inactivitate pentru 7 zile, acesta va primi uninivite cu 150FP. Reguli cu referire la sublideri: Pentru a putea acorda rank 6 (sublider) unui membru acesta are nevoie de minim 14 zile adunate in acel tip de factiune in care este pus sublider. Pentru a putea fi pus rank 6 în LSPD, acesta are nevoie de minim 14 zile adunate de cand intra in factiunile de politie (LSPD//FBI/NG). Tipurile de factiuni sunt: departamente de politie, reporteri, medici, hitmani, instructori, taxi si mafii. - adminii nu vor ocupa locul altui sublider in factiuni. - un sublider trebuie sa stea minim 30 zile de cand a fost setat la acest rank pentru a se putea demite cu rank 6. Nerespectarea acestei reguli se sanctioneaza cu LW la prima abatere si uninvite la a doua. - in cazul mafiilor, un sublider trebuie sa stea minim 15 zile de cand a fost setat la acest rank pentru a se putea demite cu rank 6. - zilele sunt luate in considerare de cand a primit rank 6, nu de cand este in factiune. Dupa ce a primit rank 6, trebuie sa stea minim 30 de zile. - daca pune demisia si nu are 30 de zile cu rank 6, sunteti obligati sa ii acordati rank down, iar apoi il puteti demite. - daca urmeaza sa primeasca Wipe subliderul, se verifica daca are 30 de zile, daca nu, i se acorda rank down , iar apoi se poate demite. - daca aveti de gand sa renuntati si subliderul nu are 30 de zile cu functia, sunteti obligati inainte de a renunta sa-i dati rank down. - daca subliderul nu are cele minim 30 de zile si nu contacteaza liderul in joc timp de 20 de ore pentru a i se scoate functia, se poate demite (wipe/demisie), * daca trebuie sa-i scoateti functia subliderului, ii acordati rank-ul pe care trebuie sa-l aiba conform zilelor, nu un rank aleatoriu. - puteti schimba un sublider dupa minim 10 zile. - daca acum 10 zile a fost setat jucatorul X ca si sublider, iar astazi primeste rank down/uninvite, putem alege imediat un nou sublider deoarece au trecut 10 zile de cand a fost setat. - se tine cont si de ora. Daca a primit sublider la ora 18:00, peste minim 10 zile la ora 18:00 se poate seta un nou sublider. - daca este banat subliderul, se demite pe motivul Banned (chiar daca e din mafii sau nu), si se anunta printr-un pm la manager sa ii modifice FH-ul. - banii din seif se folosesc pentru bonusuri, evenimente si alte organizari in cadrul factiunii. Nu folosit banii pentru altceva. Nu va dati bani singuri. - la /uninvite se pune doar motivul, fara alte cuvinte de genul "bafta", etc. Ex. de uninvite corect: cerere demisie. Se pot specifica si FW-urile avute, de ex.: cerere demisie (2/3 FW). - liderii ce gresesc motivul pentru uninvite vor fi sanctionati cu AV sau warn la lider, in functie de situatie.- liderii trebuie sa aiba numele de pe forum ca cel de pe server. Daca pe forum e luat acel nume, se foloseste un nume foarte asemanator (de ex. daca e luat Adrian, se poate pune pe forum Adrian1). Reguli activitate lider/sublider - liderii trebuie sa joace minim 15 ore in ultimele 7 zile (aprox. 2 ore si 30 de minute pe zi, fara timpul AFK). Cei care joaca mai putin de atat sunt considerati inactivi si risca sa piarda functia pentru inactivitate. - subliderii trebuie sa joace minim 10 ore in ultimele 7 zile (aprox. 2 ore si 30 de minute pe zi, fara timpul AFK).Cei care joaca mai putin de atat sunt considerati inactivi si risca sa piarda functia pentru inactivitate(uninvite cu 40 fp). - NU este permis sa faceti ore pe G / pe masini si alte metode. Nu o sa fiti sanctionati daca plecati la baie 5 minute sau lipsiti de la PC putin, dar evitati pe cat posibil sa faceti ore fara sa fiti direct activi in joc. - liderii care nu intra pe server timp de mai mult de 4 zile risca sa piarda functia pentru inactivitate, indiferent ca au o cerere de inactivitate sau nu. O factiune nu poate sta fara lider prea multe zile. Organizarea facțiunilor pe un server de Discord dedicat propriei factiuni. Reguli rank up • Liderul poate acorda rank up DOAR SAMBATA/DUMINICA (la sedinta) si DOAR daca are raport-ul facut, zilele necesare in factiune si nu a primit faction warn in saptamana respectiva; • Sunt determinate zilele minime pentru a putea acorda rank up, dar nu si zilele maxime; • Zilele necesare pentru rank-up depind la fiecare factiune in parte, verificati regulamentul respectivei factiuni pentru a vedea numarul de zile; • Daca un membru primeste Faction Warn (FW) in acest timp, perioada minima se prelungeste cu inca o saptamana (7 zile) pentru fiecare Faction Warn (FW) primit. - un Faction Warn (FW) se poate sterge dupa ce acel membru primeste rank up, sau dupa 7 zile de la primirea lui, in caz ca nu a primit alt Faction Warn (FW) intre timp. Comenzile unui lider: Reguli inactivitate Se poate face o singura cerere de inactivitate intr-o luna, si pentru maxim 3 zile. Cererea de inactivitate facuta in acea saptamana il scuteste pe membru si de raport incomplet, acesta nu o sa fie sanctionat cu uninvite pentru raport incomplet. Acesta nu o sa primeasca rank up in saptamana in care a avut cerere de inactivitate si a avut raport incomplet; Daca un membru nu are raportul de activitate complet, dar are cerere de inactivitate pentru cel putin trei zile din perioada raportului de activitate, acesta este scutit de raportul de activitate; Un membru poate fi scutit maxim o data pe luna de raportul de activitate; Cei care nu au minim rank 2 in factiune nu pot depune o cerere de inactivitate; Un jucator nou care intra in factiune are obligatia de a-si face raportul de activitate daca prinde minim 5 zile cu tot cu ziua de reset raport si ziua in care a intrat in factiune. Reguli referitoare la sedinte: Sedintele vor fii organizate de fiecare lider sau sublider in fiecare saptamana( duminica) impreuna cu managerii factiunilor. La sedinte liderul acorda rank-up membrilor daca acestia au zilele necesare si raportul complet iar daca nu le au si acestia vor avea 1 sau 2 fw-uri liderii sau subliderii le vor scoate un faction warn doar daca au raport complet membrilor ce detine fw-ul deja de 7 zile. Totodata liderul impreuna cu subliderul si managerul factiuni v-a fii obligat sa organizeze un eveniment in cadrul factiunii la fiecare sfarsit de sedinta. Deranjare sedinta: Membri ce nu asculta de lider sau sub lider la sedinta vor fii sanctionati cu absenti de la sedinta si un faction warn acordat de lider sau sublider pe motiv deranjare sedinta, in cazul in care membrul are o deranjare repetitiva a sedintei liderul va avea dreptul sa ii acorde uninvite cu 40 fp din factiune pe motiv : Multiple greseli.
  4. Model postare buguri: 1. Nickname-ul tău : 2. Care este bug-ul descoperit : 3. Dovadă : 4. Cum poți face acest bug ( explică-ne pașii ) : 5. Alte precizări : * Info & reguli: * Numele topicului trebuie să fie ' [Raportare bug] numele tău '. * Modelul trebuie respectat obligatoriu. * Nu stresa staff-ul să se uite la bug-ul postat de tine. * Dacă sunteți prinși că ați abuzat de el, veți fi sancționați (se verifica toate log-urile). * Dacă raportați un bug care putea fi exploatat, veți primi o recompensa pentru această raportare. * Bugul raportat trebuie sa prezinte si ti mestampul(/timestamp).
  5. Numele topicului să fie sub forma [Prezentare] Numele dvs / Prezentare - Nume fără emoji și/sau alte semne! Pentru a ne cunoaște mai bine, vă rugăm să respectați modelul de mai jos : Prenume: Vârstă: Nickname SA:MP: Locație: Ocupație: Ce altceva ne mai poti spune despre tine: De unde ai auzit de WestCoast.ro?: Ce îți place la WestCoast.ro?: Alte detalii: Topicurile care nu respectă regulile de mai sus, vor fi direct arhivate. Topicurile care au mai mult de 48 de ore vor fi închise de către un membru al echipei westcoast
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...